یه نظر سنجی





























عشق من یون ایون های

^^عشق من یون ایون های وکیم هیون جونگ ^^

یه نظر سنجی

 

سلااااااااااااااااااااممممممم

یه نظر سنجی میخوام بکنم حتما نظر بدیدا!

به نظر شما کدوم مو  اوپا هونگ کی رو ناز تر میکنه؟؟؟؟

  ؟؟؟؟1.

2.

3.

4.

5.

6.

 

8.

9.

 

10.

11.

هنوز هم هست ولی خب دیگه خسته شدم !

حالا نظرتون چی بود؟؟

 

 

7.



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت0:06---27 شهريور 1392
سلام!!!
خوبی؟؟
حسابی حالیدم با عکسای اوپا..!!
حالا اون هیچی..
خواسم بگم ک بدو بدو بیا اینجا
Languag3learning.blogfa.com

استادش واسه 4 زبون خودمم!!
گفتم به جای اینکه فقط پول بگیرم و توی آموزشگاه تدریس کنم...یه حرکتی تو نت بزنم!!!
بیایین...تو نظر سنجی شرکت کنینو...به بقیه هم معرفی کنید..
دوستداران انگلیسی و کره ای و اسپانیایی و فرانسه!


ترمه
ساعت2:04---22 تير 1392
شماره 4

سارا
ساعت21:22---27 ارديبهشت 1392
سلام اونی جون من شماره 5قفونش بشمممممممممممم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
باران | یک شنبه 8 ارديبهشت 1392برچسب:نظرسنجی,لی هونگ کی, | 21:24 |

De$iGner: niki